onsdag 4. mai 2011

pollen møkk

Jeg sliter med pollen allergier for tia. Pollen gjør mej slapp og sliten. Pollen gjør mej forbanna og sur. Pollen stjeler pusten ifra mej. Og er  drit lei av all snufsing, nysing og grining. Derfor synes jeg pollen er noe driiit. Dette går såklart utover min hverdag, mn takler være på skolen, mn det er det. Drit sliten.com.

Jeg fåkke lov å trene mer heller for d sliter enda mer på pusten, så i går sa jeg abonomange midt på karma fitness...tenker d bir friskhuse med kvært, mn det er langt inni fremtiden.

Jeg var på party på lørdag, d var koz....d var en mann som ville gifte sej med mej...var vist giftematreale...
Meir som han hadde misforstått...jeg som bare liker ustabile skapninger som kaster mej på dør:p
Dagenderpå besto å være på jobb, funka faktisk helt fint ^^ D gjorde vel dagen før å igrunn...anywho!



Sånn går no dagan....består av jobb og bachelor oppg...jeg ser slutten-.... bare 800 ord igjen på drøftinga....jeeeey^^ 18.mai blir en gledens dag <3

natta  søte mennesker <3

Ingen kommentarer: