tirsdag 10. mai 2011

tahaa

Idag  ble man ferdig med å skrive oppgaven....nå gjennstår det too ting ....og det er liitteraturliste og en stor haug med pirking. Fy fader hva gådt...ser frem til å bli ferdi med hele dritn ;p jevla bachelor ;p mn kjekt når den er ferdig.
Imorgen skal jeg starte dagen med en sykkeltur for d gjør gådt for kropp og sjæl. Idag har man sotte på skola hele dagen så dårlig med trening...sykla frem og tilbake....så en time på sykkeln...mn d var d :p


Jeg har spist fisk idag, type rosa...For jeg liker bare ting som er roooosa. eller fordi man er blakk. Har hele 16,90 på min konto. Drit rik shø. Men får lønning på torsdag, så man overlever....mn vilte ha frukt....har frukt abstinenser....jeg vill ha mellon, ooog jordbær og grønneepler...nomnom...åssa vill jeg ha rosa bonaqua....disse lystene :p men skal heller kose mej med en kopp te og film <3









Jeg ser jævli tynn ut,men det er litt oppskrytt:p bra vinkel kalles d :p

ha en fin kvell, d skal jeg <3

Ingen kommentarer: