torsdag 19. mai 2011

neinei...gravid skal jeg ikke bli

i dag har jeg hadt forelesning om forebygging av psykisk helse hos barn og unge...d var ganske spendende igrunn...tenker man skal skrive om d igrunn....man har ny oppgave å skrive...mn uansett jeg har hadt skrekk forelesning idag. Forelesning om  svangerskap og fødsler. Her har jeg fådt forklar hvor grusomt og hvor stor påkjenning d er å være førstegangsfødende. Dette ble forklaret me hærlige lydeffekter slik hvis du var litt tvilende om jah kansje barn hadde vært koz....så ble d knust i 1000 knas....neei graviditet ekke noe for mej...Jeg kan gjerne ta imot barn, men de skal ikke vries ut av bekkenet midt som ett skrujern. Nei takk...og hvis babyen vrir seg 10 grader for lite så sitter babyen fast, og så plutselig dør du...vi har to fødsel utganger vi har den myke veien også har vi den harde veien....grøss!!!! all kredd til dere som har født barn;)

Ingen kommentarer: