lørdag 7. mai 2011

i tankeboksen...

Jezz da ligger man her med halsbetennelse og feber. Go helg til mej. I tilegg er d visning hele helga...passer fint...så tenker man skal ut på tur idag...står ikke helt på bena...bare 39 i feber så d funker fint...slik ikke sove inatt...sovna litt på morran,mn da kom den teite husværtn å vekte mej. Humøre suger max!

Siden man er i slik fantastisk humør så tenker jeg litt over hvordan vintern 2011 har vært....å kommer frem til ett nøkkelord TUNG! Vinteren har vært en stor påkjenning på meg, men d er ikke så mange som vet det.  Ikke bare har man hatt omgangsjuka i slik ett i 3 mnd og halsbetennelse nå da+ metti pollen plager....d er igrunn ikke bare det....man skiftet klasse i januar...og d er vel først nå jeg forstår hvor lite jeg betyr for folk som betydde mye for mej...så kan med hånda på hjerte si at det er ingenting som holder mej tilbake i elverum. Og det type tungt å vær her igrunn, mn man er snart ferdig...bare1mnd igjen+10 uker til høsten...og d overlever man....mn håper jeg havner i hamar til høsten for der er det noen korslige folk man kan henge med hvertfall...Det er litt rart hvordan ting blir igrunn....Er en mindre god følelse at man er litt usynelig.


Jeg gleder meg til å flyttetilbake til bodø...for jeg skal ikke ha en slik trauri vinter igjen...klarer hvertfall å se fremover d er da noe....

Håper på en fantastisk sommer og høst istedenfor <3


Ingen kommentarer: