søndag 8. mai 2011

sol og sommer

Man er ferdig med å være sippeguri......kansje d forsvant med febern :p borte er det hvertfall.

Idag har bestått av en sykkeltur på 4mil, og en joggetur på 1 times tid. Hvor langt d vet je itte...når jeg får feriepeng skal jeg kjøpe mej skritt teller^-^

Viste du...at du minsker sjangsen for å få depresjon vist du går ut en tur på minimum 30.min :p

Anywho. Påmidt kjære østlande er d sommer....bare 34 grader i sola idag...26 i skyggen...så d er kos....så bortsettfra turer har man vært i hagen å solet sej og rocka litt med rockering....for d er kult :P


Nå avslutter jeg dagen med film og litt bachelor oppgave... Avatar...som man liker veldi gådt, vist man hadde hatt en bedre tv....til høsten tenker jeg :P

Is er nam <3

Ha en kos søndag ;)









Lover skommAmelkfarge er kulest som hudfarge ;) håper det endrer sej med hvert :p


<3

Ingen kommentarer: