mandag 23. mai 2011

død over formen

jeg er ubeskrivelig sliten....skukke vært lov....men jeg er umenneskelig sliten...kje i hele kroppen...første tegn på at jeg er sliten.....er at dæv drukken av ingen ting på lørdag.....Tone sku ut på byen....d skjedde hvertfall ikke....nå sitter jeg 2 dager etter på og er like redusert og ødelagt...lite normalt....I tilegg har je en jevla stor kul i panna + pluss metti utslett og blemmer i kjeften.....jommi....på  tide å  ro ned 1000 hakk...trur nokk d...


d som er koz e at jeg skal t trondheim på fredag....familiehelg og komfirmasjon står for tur...vi tenker å bi ferdi med oppgaven denne uka...så d er mer stress....skal t barneverne å intervjue dem om ungdom og psykisk helse...dette er da egentlig spendene ...mn er så ufattelig sliten...


mn baj^^

Ingen kommentarer: