mandag 16. mai 2011

Bachelorn er levert

Endelig er oppgaven levvert... Har hatt en umenneskelig helg. Det hele starta på torsdag den 12. d eneste positive med den dagen var at man fikk lønning ;p vi fikk beskje om gjør om på hele drøftinga på veiledning....d vill si at jeg har jobba med bachelorn vært sekkund man har hatt til overs til bachelorn....lørdagen sku jeg opp slik 06 for man skulle på jobb som vanlig siden man hadde jobbhelg.  Såklart måtte naboen ha russe fæst den natta, for da bir Tone så fantastisk glad...Tone liker ikke russ! jah så dro man på jobb med en stor dose mangel på søvn gansk uvitende om at dette var plassen jeg skulle tilbringe min tid i de neste 25 timene...korrekt.....25 timer på jobb....og d skal jeg si at d er mentalt slitsomt...og i tilegg satt jeg fastvakt på en psykotisk person som løp løpsk i gangen...mn av en eller annen grunn så liker jeg særriøst  gærne folk...dem er koz og fasinerende....uansett slitsomt med trippelvakt.....noe som er mer slitsomt er å skrive oppgave i 14 timer etter man har vært på trippel vakt....


Men fy faaaaaaaader nå har man levert og endelig ferdig...Kroppen er mørbanka, øynene er rødsprengteog d ser ut som man har fådt juling i ansikte....men man er serriøst ferdi.....min siste innlevering/eksamen som skal settes karakter på er levert....endelig....snart sykepleier!


Etter man leverte så dro man å drakk litt kaffe med ei veninne....og sådro man på shopping etterpå :P planen var å unngå shopping mn d bare ikkegikk...og man fortjente d gitt;p

man kjøpte: en kjole..type hvit...som er sommerens svar på svart sånn btw :P man kjøpte ett svart skjørt...type slik hofte ting...den var koz:p ....så kjøpte man to singletter og en tights... så er man litt fattig igjen...

imorra er d 17.mai HURRA! mest fordi d er fri dag:p men skal feire med å spise is....og pakking ned av leilighet:p

På onsdag har jeg å fri...jeeeeei :D da skal jeg få slike fancy negler hos frisørn....jeg er spendt på resultate^^ jeg skal oppdatere dere om saken...^^




en stk sliten tone:








nå er d serriøst kvelln!!!
natta!!!!!

Ingen kommentarer: