torsdag 28. april 2011

solbrendt

Men først  og fremst....jeg har hatt en helt fantastisk knall påske...aaawsome lengst inni hjerterota. KOst mej masse, og ingen drama....jey, bare fun,fun,fun  <3

Uansett jeg er tilbake i elverum, og d var litt tempratur forskjell gitt :p fra sure 7 grader til til varme 20 grader var hærlig. så i hele dag har jeg sotte ute å skreve bachelor oppg. ble vel ikke så mye skriving....åssa har jeg rocka rockering i hagen, for d gjør alle de kule ongan tenk ;)
DEtte endte med en meget solbrendt rygg, jeg ligner litt på en polkagris...sprengrød på ryggen og likbleik fremma, fint shø;)
hærli med sol og sommer hvertfall <3

picz:
Man gjøkke d mer morro enn man gjør d sjæl ;)



Trur helga bir koz sånn sammenlagt....skal jobbe og vin koz hos ida på lørdagskvelln <3

koz dokker ;)

Ingen kommentarer: