fredag 1. april 2011

helg

I dag har jeg begynt på bachelor oppgava, eller vi heter det vel, Klart å knødd frem 1000 ord om våre kjære teoretikere Martinsen og Travelbee...Fornøyd med det.
Nå er d helg, dvs jeg har jobbhelg så mye fri har man ikke.....mn har kost mej med taco sallat og is ikvell<3 også har jeg gådt mej en tur. Nå er d film <3

Har noen ting som provoserer mej for tida:p hørt på makan. Jeg blir sur på folk som klager på helse Norge, uten grunn.Har du en grunn er det greit nokk. Men hvis du har noe imot Helse Norge gjør noe med det, jobb for at det blir bedre. Bir ikke bedre med å bære se på, gjør noe.  Det vill ikke si at jeg mener at helse norge er perfekt, tvert imot. Men har en mening og har trua på at jeg er en resurs, og d er heldigvis ikke bare jeg som trur dette. Jeg har trua på det jeg gjør for å hjelpe andre betyr noe, og det gir mening for meg. Så gi dokker me teite facebook statuser :p

Andre ting som provoserer mej er slike mennesker som kan ha ett fantastisk liv vis du tar en pille....åssa gidder dem ikke d en gang....nå snakkker jeg ikke om dem som får slik 4o forskjellige omdagen....Men en lissom...er jo bare noe små tiltak lissom:p Men somden forståelsefullepersonen jeg er så kan jeg jo forstå d på ett vis.

Jeg vill bare at folk skal begynne å tenke litt mer helse generelt, men er vist en vanskelig tankegang for en del.

Nah jeg har mye på hjerteog mange meninger om ting igrunn...

Imorra er det jobb helg på medisin 2...føles ut som en evighet siden sist,skal levere min første oppsigelse imorra....spenndene.....


Ha en fin helg folkenz <3

Ingen kommentarer: