onsdag 6. april 2011

løøøøvly

Live er løvly.Man begynne å komme litt i fysisk  form igjen.Burde vel d siden man trene 4 ganger i uka muligens 5 denne uka, men det er bare fordi det blir bare 3 i neste uke....vakke den logisk:p trur man droppa trening etter man ha fjernet slik teit visdomstann, for d gjør vist vondt :P

Ellers har jeg fådt tilbake prøvesvar fra legen, og skal jeg fortelle der noen hærlige nyheter. Imunforsvaret midt er på topp:P bare tilfeldigheter at jeg er syk hele tiden :p Sånn btw. så er man litt slik host,hark,snufs, ingen stemme forkjøla :P men d er sikkert bare fordi at jeg har ett slik fantastisk bra imunforsvar <3

Ellers så bør man ungå litt slik laktose og glutenprodukert...bittelitt allergisk, mn kan spise litt...mn ikke slik mye...lissom...d går nok fint sia man ikke spis særlig med brød og slik, åssa drikker man ikke melk. så I will overleve d å nokk.
 som alt anna :P


Jeg trur til å med jeg kommer til å med overleve bachelorn.....man  er gådt i gang....klar å skrive 3000 ord på teorien...gådt man er igang...trur det går fint jeg :)

Ellers så fant jeg ut idagat jeg harpåskeferie i neste uke...je glær mej^-^


Åssa var jeg på jobb i helga og fikk metti skryt av sykepleierne...d er kjekt....også fikk jeg stikke masse, da bir Tone glAD <3

åssa skal jeg få sendt sommer turnusen denne uka...er slik super spendt på den <3

Men nå bir tili kvell på mej siden man er slik passe sliten igrunn....bilde av mej fordi jeg er søt <3







natta folke <3

2 kommentarer:

Mitteminda sa...

Tone er nydelig :D <3

tone=) sa...

jeg er super hærlig, og d er du å <3