torsdag 7. april 2011

sliten

jeg er type sliten en lang treningsøkt. først joggetur på80 min, så spinningtime....så nå ligger man død i senga...

Bilder johooo:













Min dag har bestått av bachelor skriving og trening tenk....dette var fra bachelor skrivingen på bibloteke....jeg trur terningmoen arena bør ønske sej gardiner av noe slag til jul, for steike d var varmt. kjekt at alle bordene står ved vinduene slik man må sitte med solbriller inne for å klare å lese noe, meget praktisk må jeg si ;)

Grunnen man ikke ser hæppy ut, er for d ekke morsomt å skrive om integritet og forskningsetikk, lite givenes i lengden...nå vet dere det ;)

men ellers glad og fornøyd....




Fantastisk og rørende sang igrunn....en gang vill jeg å finne en slik skapning, gir mej håp at det finnes slike fantastiske mennesker <3


men natta ^-^

Ingen kommentarer: