onsdag 30. mars 2011

bachelor

Jezz da er bachelor oppgava i gang gidt...Vi har skrevi ferdig prosjektplan, og kommet fram til en foreløbi problemstilling. Vi skal skrive om hvordan gi god omsorg og integritet til pårørende til en kreftsykpasient på en medisinsk sengepost.  Vis noen var intresert, grunnen til jeg ville skrive om dette tema er for at jeg synes kreft er utrulig spennende, men samtidig ekstremt vanskelig+ at man har en del erfaring fra dette området. Vi har startet med finne litt forskningsartikler og annen litteratur idag og på fredag er d bare å starte med skrivinga for fult. 10 000 ord er noen ord igrunn:p også burde ting se perfekt ut siden jeg vill serriøst ha en god karakter.



Ellers så har d fint,fint være idag. Masse sol, jeg var slikt overkokt på bibloteke...fint man satt rett i sola <3 en smak av sommer...jeg liker sooool <3
















soooola gjorde mej så glad at jeg måtte trene idag å...meeeeeen body pump to dager på rad anbefale IKKE på noen måte. Kroppen liggerå rister nå :P men bir vel stor å sterk en dag:p
Jeg har spist slik taco sallat idag, vis noen lurte hmmmmm...hva har tone spist t middag:P

og etter treninga kjøpte mej joooordbær....gjett hvem som liker jordbær....JEGJEGJEG næmmeli ;);)

jeg forguder jordbær <3
















nam,nam <3

nå er det kvellen for min del...opp tilig imorra til forelesning om forskning etikk og prosjektarbeide...fasinerende ikke sant? hvem vill ikke høre om d i 4,5 time :P glær mej gløgg i hjel:P

natta folkens ;)
Treningsfri imorra...jeeeeey! åssa bir d høypuls på fredag og jobbhelg på mej ....

Ingen kommentarer: