fredag 18. mars 2011

6 vakter

Idag er formen litt mer stabil.  så stabil at man skal prøve jobb imorra. Har til å med gådt en tur og spist masse mat :







se masse mat....nu bir jeg stor å sterk....slutter sikkert å svime av åsånn hvertfall.....
Imorra skal jeg prøve praksis...bare 6 vakter jeg må overleve så er man ferdig.....


jeg har man shoppa klær til dåpen som skal være i palme helga, satser på at d holder....sjå her:



















+ støvletter og en svartjakke så funker d greit sikkert...


Trur man har krympa litt siden man passer bare slike rare størelser:p mn d er koz egentlig.

I neste uke skal jeg trene d er sikkert å vist....føler meg slik slapp og slask....kan jo ha noe med at man har vært sjuk i evigheten.

ellers så har man d romlemantisk:






nå prater man bare dritt....skjer ikke så mye på sofan shø....lite action!


koz dekk videre ;)

Ingen kommentarer: