torsdag 17. mars 2011

hoooome

Jeg er hjemme fra jobb igjen....grunnen er vel at man ikke klar å stå på to ben og e møkk kvalm...og at man besvimte litt igår.....så da bir man hjemme idag og imorra....heller jobbe lørdag søndag-- for dere som ikke vet det så er det type strengt med fravær i praksis....du har ikke lov å vær borte fra praksis mer enn 3 dager i løpe av 8 uker. derfor bir litt twisting kordan man skalfå ting til...Men er ferdig neste torsdag...og da har mamman min bursdag å :p så nu vet dere det.
Jeg gråt en skvett igår...:p nå vet dere det også....er slik umenneskelig sliten for tia...Type pain å gå sånn jeg gjør nu...skukke hvert lov...hadde det vært jobb så hadde jeg ikke vurdert å dra på jobb...eller d vet man ikke:P for d er jo meg og jeg presser meg til det meste...

Jeg har tatt bilder siden jeg er så heit:p eller ikke helt...type død....mn d er nin stil for tia :p



























fiiiiiiiiiiiiiiiiin....nesten som jeg kunne vært modell...der løyg man litt :p


Jeg er lei av å vær syk...
naaaaaaaaaaaaaah...sint! n







Have a nice day

XoXo
Your love<3

Ingen kommentarer: