mandag 28. mars 2011

min virkelighet

Min virkelighet er en fin virkelighet til tider. Den går jævlig opp og ned....eneste stabile med min virkelihet er at d er stabilt ustabilt ;) men sånn er d bare.Ting skjer, og det skjer ofte med meg :p . Men samtidig er livet midt meget sepndende og utfordrende. Det mye som har skjedd, mye jeg har gådt igjennom, men jeg vokser og bir stadig sterkere.
På torsdag var jeg ferdig med min nest siste praksis periode. Og d var en hærlig følelse, fikk utrulig mye bra tilbakemeldinger og har trua på at siste periode kommer til å gå bra... :)

Har hatt fri helg. Det har vært gådt og det har utrulig lenge siden sist gang. Husker ikke sist fri helg uten sykdom... Utrulig... Fådt orden på leiliheta igjen. Man skal ha slik megler her på onsdag...så det er kjekt at ting okei ut lissom...

ellers har man bare kost sej med film og bevegd sej litt....

Neste uke begynne den grusomme bachelor oppgava. Ser frem til å være ferdi med den igrunn....skal åssa til legen imorra. Grrrrrusomme legen...den sier så mye rart og gir mej så mye rart. Men har vel ingen valg. Den grusomme pollen sesongen er på vei inn...sånn alt for allergiske personen jeg er så må man bi vaksinert for å overleve sommern...


Im pretty:
















Vååår tegn...snøen skal bort!



Jez imorgen er det ny uke....og da skal seriøst kroppen trenes. Høypuls imorra + litt styrketrening....kjennes ut at ryggen kolapser vært øyeblikk...Opptrening frem til påsk:p å prøve å holde ting stabilt frem tilsommern ;)

Gooood Night ;)


xoxo
Tone^^