onsdag 23. mars 2011

evig glad




Synes den tingen beskrive mej perfekt, for jeg er faktisk enestående. D har je hørt hele uken. For jeg er rett og slett fantastisk. Og jah jeg har humørsvigninger til 1000, men slik har d alltid vært og kommer alltid til å vær. Ekke min skyld at d skjer så utrulig mye med meg, slekt er live.

D som har skjedd er jeg skal være fadder til midt fantastiske tantebarn. han er så skjønn, han kommer til å være alltid til å være imidt i hjerte...Verdens søteste.

Fådt meg ny tellefon. Sony ericson eksperia mini pro 10 eller noe i den durn:p


Og ikke nokk med det så har jeg fådt meg jobb:D Nå har jeg bare 3 jobbe.:p Men nå skal jeg jobbe med noe nytt spende. Nemlig i sommer skal jeg jobbe på Rehab`n i Bodø kommune. Dvs Rehabilitetsavdelingen i bodø kommune...Og kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg utrolig mye.

Og ikke nokk med d så er d siste dag i praksis imorra.jooohoooooo. Nå skal d bi nedtrapping med jobbing...johoo....Kjenner nakken og ryggen er relativt skrall akkurat nu.  Glad at min smerteterskel er relativt høy....Heftige muskel smerter har man hatt siden sommeren 2009...Helsevesnet er koz shø ;)

åssa skal svar på noe slik utfording tull jeg fikk hos LInda :P

1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet fordi jeg liker å ha noe å se tilbake til. Å så har jeg venner overalt,så da kan dem lett følge med på noen av tingene jeg gjør og hvor store ungene mine blir/er blitt.
*
2. Hvilke blogger følger du?
Jeg følger  med på venners blogger og litt kjendis blogger når jeg ikke har noe bedre å gjøre:p
*
3. Favorittmakeupmerke?
Favoritt make up...hmm...jeg bruker mye forskjellig men isadora og maybelline. og gosh har koselige eyelinere og øyeskygge. Men ikke slik HM møkk :p
*
4. Favorittklesmerke?
jeg kjøper d som er koz og ser fænzy ut...Går ikke etter merker.   Såfall måtte d være slik sportsklær sånn Bergans. Ellers driter jeg hefti i d.
*
5. Ditt må-ha make-up produkt?
Mascara, eyeliner, capposhino øyeskygge.
*
6. Favorittfarge?
TURKIZ....får d er fænsy...og lilla og bittelitt rosa.
*
7. Parfyme?
Nina ricci-love apple
*
8. Favorittfilm?
Oh hoy! Jeg er da en maks film person....så d er mange.

Jeg elsker disney sånn f.eks: løvenes konge,to gode venner( todd og copper) og skjønnheten og udyret.

åsse elsker jeg jeg søte jente filmer sånn f.eks : mean girls, dear john

Åssa elsker jeg usaklige filmer sånn f.eks : geisha robot:p
Å komedier er gøy....
d er såååå mange å velge i...
men film er koz <3
åsse skumle ting sånn man flire høyt av folk som leker med husholdningssaft ;)

*
9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Hvilke land. Joh, hellas, for jeg elsker landet,maten og menneskene. Frankrike for d har jeg alltid hadt lyst til ( d skjer i sommer dA:p)
Italia, god mat, fint land, og goood vin....åssa har dem klær der. Vill bare se landet lissom. Spania type portugal frister mye. Jeg liker sol og varme. Åssa kunne jeg tenkt meg dratt til polen eller noe for å dra på spa og shopping tur...liten drøm jeg har
*
10. Still det siste spørsmålet til deg selv:
Favorittplagg?
lite kreativ så tar Linda spm:p

ONEPIECE for ever <3 åssa er tightz og topp tingen <3





Ellers e live fanatstisk <3<3<3<3<3<3<3

Ingen kommentarer: