fredag 11. mars 2011

frustration!

Jeg kunne ha drept min husvært akkurat nå.....han kan dø kraftig hardt!!!! BRENN^^
aaaaaaaaaah....for ett tempramang....trur kroppen eksploder snart ...naaaaah....men jeg har do papir for jeg har fådt lønning....dagens høydepunkt.

2 uker igjen......2 fuckings uker.....2 teite uker.....2 uker til med galskapen 123456! men begynner å bli glad i galskapene mine....dom har sine øyeblikk, men fy faen d skal bi gådt å sleppe åvære en slik daglig punchingball til galskapene....en dag uten kloremerker, blåmerker, bitemerker, håvne armer og rygg.....En dag uten hodeping....en dag uten usaklige diskusjoner...jeg ser ett lys.....jæi glær mej!

F¨år kansje lang påske ferie....vest sjefen min får ordna d....


jo ellers stavanger var topp fantAstisk ubesriveli og snakk mere om d neste gang:P
nu skal jeg sovæ!

Ingen kommentarer: