tirsdag 22. februar 2011

savn

Jupp påskeferien som jeg hadde gledet meg så lenge til forsvinner vist nokk i tusen knas.  Jeg er kje, sliten og lei. Jeg vill hjem.  vIll itte være her mer. Fådt nokk av alt....Det er møkk...sliten...

Er drit sliten, går på energi som jeg ikke har....pøser i mej febernedsettene for late som jeg er normal....men d er serriøst skalkesjul....rett og slett kje. Nå har jeg vært sjuk sånn over ett år og nå har grensen nokk. Kroppen er sliten. Jeg skal vurderes imorra på praksis...Kozelig å bli grilla....blir vel ikke det siden dem synes jeg har så mye kunnskap innabors mn time vill show....




Dette er planen fremover: bli ferdig med praksis, den går smood!
                                       blir ferdig me bachelor oppgava og helseforebyggende arbeid.
                                       7.mai Bursdag t a bæssmor:P
                                       17.april DÅP
                                       SOmmerferie: HEIM å jobbe + en snar tur t frankrike
                                        Tha last praksis....

                                     FLYTTE HEIM I slutten av oktober.


Men for å få til alt d her må jeg først å fremst bestå hele greia og finne mej jobb.

Skal søke på nordlandsykehuse, ringe NPS høre om jobb muligheter...ringe rundt her og der i kommunen og hive ut en haug med søknader...

Så satser på at man får noe....har trossalt en haug med referanser og en evig lang cv + ansinitet.  D burde da ha litt å si....så håper jeg på det beste.Først sommerjobb åsså håpe på at jeg får fortsette :D  taha

Dette var min plan hvertfall....

men nå er d natta....tilig opp imorra og d blir SKOMMELT!

Ingen kommentarer: