torsdag 10. februar 2011

ute å kjører litt igjen...

jupp sjuk tenk...hadde litt spysjuka d gikk over fort...nå bare feber og slik influensa symptomer....åssa har man egentlig ikke spist noe særlig siden mandag :p drokke litt cola da ;p   mn imorra skal jeg høre me banken om dem vill fixe penger til mej... Hope so....for korte midt er slik magnetifisert eller hva d heter....så håper banken er snill å gir mej penger så kansje kan spise i helgen;p hvis ikke får jeg vente noen uker ;p  jeg overlever alltid ^^



Besvimte på praksis her om dagen, derfor forbud for å være i praksis denne uka ;) bi frisk ;p må egentlig på jobb å imorra....sku ha levert en kontrakt som sku ha vært inne for 1 mnd sia og skattekorte e heller ikke levert ;p og bedt om referanse sånn jeg får søkt på litt jobber ;p

så jeg er ingen hærlig Tone...bare en slapp likhvit halvdød person.....har nokk en innlevering imorra....mn tar d sånn jeg gjorde sist fredag ....jeg skriver den på siste dagen....begynne i god tid er oppskrytt ;P

JEZ...skar se en episode gilmore girls så er d natta....

Foresten så liker jeg galskapen....psykiatri er serriøst gøy :D:D:D

Ingen kommentarer: