lørdag 5. februar 2011

positivitet

Lenge siden sist. Litt stress for tia... Har vært ei uke i Narvik hos ei veninne fra vidregående. Var slik super koz og har jeg begynt i psykiatri praksis for ei uke siden :)
Min hverdag er litt hektisk for tiden så d blir litt lite blogging gidt.
Vært en meget hæftig uke i psykiatrien gitt.Men jeg er like glad og positiv.  Utallige slag, kloring, kliping, blåmerker, biting. Det må nokk mer til å slå meg ned i gulve gitt. Fikk til å med stivkrampesprøyte på torsdag fordi en pasient beit meg til blods ;) I tilegg til dette har jeg klart å pakka inn 5 treningsøkter denne uka + pluss levert metti praksis ting ;p Så nå sitter jeg her i sofan på en lørdagskveld nokså sliten, smerter i alle muskler og alt er gåen. Men jeg er super glad. For jeg er glad, hæppy,hæppy. Jeg føler det jeg gjør gir mening, og føles bra igrunn ;)  Det jeg synes er teit.....Det er at folk som klager over live sitt....Gjør noe med det, du har valgt selv hvordan liv du har og hvordan du lever det. Klage folk kan brenne lit ;p hæppyness to tha folke ;)

Imorgen skal jeg gå en lang tur også dra på skola en tur :) Vurderte  trening men for vooondt. Spinning på mandags morran istede for.







Vet ikke om jeg har skrevet om d før. Men jeg har blitt tante til verdens hærligste gutt. Han heter Liam og er super skjønn. Skal besøke han første helga i Mars. Gleder meg masse :D

Jeg har vist plutselig blitt liten følge folk ;p....men er fra langt fra fornøyd ;p så d er bare å kjøre på fremover. Hakke trua på vekt og slikt. Jeg ser da selv når jeg er fornøyd eller ikke :p


Og jeg har holdt mej frisk i flere uker nå fornøyd :D kjører hardt med kostilskudd,omega 3, hæftig trening og bort imot sunn mat -...jeg har trua <3


Må dere ha en fortreffelig hælg videre ;)

Ingen kommentarer: