mandag 17. januar 2011

Live slik generelt



Live er litt snodig for tia. Jeg føler meg litt ustabil. Men i bunn å grunn så er jeg fornøyd med at jeg er jeg. For jeg mener faktisk jeg er en bra person tenk ;) Har tenkt over ting.. Så det er det en ting jeg kan gjøre det å holde hode høyt og tenke fremover... Sitter å leser Idas dans og holder på å grine mej slik i hjel. Og synes folk generelt idag er ganske så egoistiske. Jeg er sikkert å det når jeg tenker over det. Men føler vel at jeg skal prøve å endre på det. Jeg føler at jeg kan gjøre noe for å lette andre si hverdag litt hvertfall. Og jeg mener kansje at folk burde tenke litt mer på andre enn bare seg selv til tider ;p

Det dagens leksjon :P

Eller så har jeg blitt tante til verdens hærligste gutt...ubeskrivelig søt...jeg vill ha en slik en ;p en gang i fremtida langt borti gokk ;)

Har hatt en heftig ustabil, mn gøy helg. Mer snakker man ikke om helga ;P


LIve er litt koz til tider. Ta vare på de hærlige øyeblikkene og legg de dårlige bak dej ;)

Ha en fin natt ^-^

XoXo den søteste

Ingen kommentarer: