tirsdag 4. januar 2011

ferdi med emo tilværelsen...

Jeg er ferdi med tha emo tilværelse...varte bare slik 1,5 uke :p ble bare slik....litt dumt at dette sku skje i ferien lizzom... Litt synd at d skal gå over slike søte folk...Men,men d har da skjedd før ;p Dem er da venner med mej fortsatt ;p  stakars søte folk <3


Men jeg har bestemt mej for å bli  heit og frisk å slike fantastiske ting. For dette skal funke så må jeg ha en plan. Og jeg har en plan :D

Først å fremst legge om kostholde...
Jeg tenkte jeg skulle prøve lavkarbo..slik ketolyse ting og kombinere dette med Herbal life sine ting slik jeg har slik hjemme...ta litt shaker å sånt til frokost. Og kansje til kvelden. Og lavkarbo til lunsj og middag ^^

Også må jeg  kjøre på med omega 3 , vitaminer, kostilskudd. Alt mulig slike ting. Hjerte-lungereddning på imunforsvare. Hvis det er noe igjen av det :p

jezz da har vi kommet til trenings programme i uka....

Det består av ca 1 time med styrkeøvelser i uka 3* 12 repitasjoner av sittende rotasjon, armhevninger, planken, knebøy, dips og ryggstrekk

Også skal jeg ha to timer med langøkt kondisjonstrening f. eks : løping, spinning aerobic

også en intervall økt i uka.... som består av springing  10 intervaller på 100 meter

Åssa har man litt hverdagsmosjon til slutt....som å gå frem å tilbake til jobb....sånne vanlige ting jeg gjør vær dag lissom :P







Hvis jeg klarer å fullføre dette. Så trur jeg skal overleve :P også trur jeg man blirbittelitt heit med tid og stunder ;p

Treningen begynner denne uken...Bodypump på torsdag og spinning på lørdagsmorran....og styrke og intensitet på søndAG etter jobb ;)

tada. Ikke så komplisert shø ;)

Muligens så funker det eller så gjør det ikke det. Det vill tiden vise...Men skal prøve midt beste <3 er skikkeli motivert :D

Ingen kommentarer: