fredag 14. januar 2011

sliten...tenk

Jezz...kjenner d værker i hele kroppen. D er ikke en eneste del i kroppen som ikke gjør vondt ..til å med lilletåa gjør vondt ;P I går trente jeg slik 4 timer og idag 4,5 time....d var vel egentlig ikke planlagt å trene så mye igrunn :p Men imorra blir det en rolig dag ;) tenke jeg skulle bare ta meg 1 times joggetur....åssa skulle jeg bare slappe av resten av dagen...gjøre litt husarbeid og leke med photoshop lignende ting....slik null stress i joggedress lissom....skal se om jeg klare å snike til mej en joggetur på lørdag å¨...På kvellen skar je drikke og slikt ....Det er slik fyfy....mn hallooo....er midt siste semester som student og d må jo nytes....derfor vin på mej...og vin går jo greit lissom.

Men har lissom bestemt mej jeg....jeg skal klare d å være frisk og heit dette åre....tahahahaha....
Fordi jeg er barsk ;)







Jeg hadde en fantastisk skitur her om dagen...var koz å vær ute slik....ski er en fantastisk ting <3

Åssa viste jeg min fantastisk ultimate skøyte skillz idag....for dere som ikke vet det så suger max og falt pladask på rygg....d anbefales ikke:P hærligste er da snill som sier jeg er flink høhø har man trua   eeeh neij ;p men er d gøy ....JAAAAAAAAAAAAAH :D så da fortsetter man å drite sej ut tenk <3

har mange rare følelser å men de tar man en annen gang ;P

natta <:)

Ingen kommentarer: