søndag 2. januar 2011

1.nyttårsdag er endelig over...

nå har man ca. greni ett døgn...hue er slikt sprengt...jeg er drit sliten og spist har man glemt helt avtar d imorra...frokost:P
Er dette hærlig....jeg gleder meg til å dra tibake til elverum....treng d...ekke fordi jeg har så utruli mye å glede mej til...er vel mer motsatt....skifter klasse så jeg kjenner ca 1 person :p og skal rett på galehus med voldelige gamlizer...
Men det som skal bli gådt er å begynne å trene...brukt kroppen min litt...å bare ha hverdagen tilbake og tenke på slike hverdagslige ting. Ikke drama...Tenke på skole og jobb....og ikke hvor håpløs jeg er som en person ;p og at jeg kommer alltid til å være slik ensom person...lover jeg har gått igjennom noen heftie følelser idag....

Men savner slike sykepleier ting...som å dra på jobb også betyr jeg noe og ting gir litt mening..og da er d på tide at hverdagen begynner igjen...vært nokk slask for en evighet...går nokk fort over :p

kjekt å få ting på avstand....

Ingen kommentarer: