torsdag 6. januar 2011

bæck

jezz er tilbake i Elverum. Og det er temmeli stusseli.. Formen er litt rar, kan ha noe med at jeg rista uten nesten alle organan min under flyturen....hæfti vær gitt...
ikke gjort stor etter man kom hjem...shoppa litt mat,gått meg en turpå 1, 5 time og litt over 1 time med bodypump....og nå har man pain i vær muskel....hefti styrke trening...mn skal kjøre på neste uke å siden jeg skal bli sterk og heit....

og jeg har til å med klart spise slik lavkarbo idag  trur jeg :p
eggerøre og spekeskinke til frokost...
pølsegrateng med brokoli og blomkål-....

og tomat og agur + litt ost til kvelds :p

hvor mange kalorier d er har jeg ingen anelse....mn tipper ikke så hefti mange :P


eller har jeg fått en søt jule gave.....


jeg er litt trist for det er så tomt og ensomt her......er så rart.....tipper jeg bare blir her mens je går skole tenk....

Ingen kommentarer: