mandag 10. januar 2011

back inn bisniss:p

En vakker dag så skal jeg sette mej ned å leke lidd med bilder å slik....Det skjedde ikke idag, d skjer sikkert ikke imorra siden man skal  på jobb...mn en vakker dag skjer det.....Skjer kansje bloggen blir litt pretty:p Tiden får vise. Har lasta ned to nye bilderedigerings ting....så d kan bli gøy...:D


Formen er slik 1000 ganger bedre idag.. jeg har spist metti mat idag. Slik 1/2 skive loff og litt kylling sallat :p Men stor fornøyd med d :D må bli flinkere å drikke da...Se laga sssshkylling sallat helt selv....men spiste bare 1/4 del :P høhø^^







åssa har jeg kjøpt skjøyter og det er slik drit koz <3







åssa har jeg preparer skiene mine for første gang :O planlagt ski tur på onsdag vis ikke man må jobbe og være e revva :P
skillzur :P


Nå lukter d helvette i gangen min og d er koz....mn jeg bor i 2.etg så je driter id :P sånn btw så bor d ingen der zå det er ingen som bryr sej hardt tenk:p

Åssa har man shoppa overtrekksbukse + metti kremer+ en haug med kosttilskudd for ikke dø av influensa som min mor trur jeg kommer til gjør. det er søtt.


Ellers så har jeg vært på rollo å drokki after aight latte ....den hærligste drikke tingen som e oppfunne ;)
Åssa har jeg pakka ut alt fra juleferien slengt på 2 klesmaskiner og vaska ut all spysjuka ut av leiliheta. Makan til effektivitet.
Jeg er slik über svimmel til tider mn tenker fordi man har spist minimalt lite de siste dagene....

Men imorra bærs d avgårde senvakt på sykhuse. Noe som jeg er utruli spendt på. For jeg er fortsatt død, litt feber og svimmel. Ogmagen min snakker :p Så d kan jo bli spendene :p Men d er jo mej så jeg takler d meste....men nå skal jeg se 1 episode gossip girl så er d natta. Jeg liker gossip girl <3

natta søteste <3
XoXo^^

Ingen kommentarer: