søndag 9. januar 2011

Itte nom.



Hva har jeg lært i helga. Joh jeg går ikke helt for slik spiseforstyrrelser og sånt...For det er itte Nom tenk å pjuke hele tiden...mer ekliz greier.. snær andre ekle greier som ikke er pjuking mn slik andre veien er å Itte nom. Men trur det er sagt stop for begge deler :p takk for d. Nå står d bare igjen å eta....men har vært slik super flink å spist en hel kjek og en hel loff skife....Nesten å bli feit av :p slankekur etter på:p eller noe sånt ^^

Jeg tenker jeg skal lage ny slik ting...folder? er d  d hette....snær bilde ting t bloggen...føler for d  :p hvertfall :p mn vet itte ...

Jeg har bestemt mej for at 2011 skal bli ett fantastisk år... Det bestemte jeg mej for idag. Selv hele startn av 2011 har vært slik totally crap :p  men har litt trua ^^


have fun;)

XoXo <3

Ingen kommentarer: