lørdag 11. september 2010

Ny inspirasjon.

Halla bloggen.
Jeg er blitt inspirert til å skrive mer blogg når jeg var hjemme i Bodø i sommer. Hva er viktig i en blogg? Joooo ....det skal være detalijert, slik du får ett helhetlig innblikk. Dette er en meget viktig faktor i bloggskriving. Det andre er at du må skrive dialekt slik at den blir mer personlig, viktig å vise din herrrlige personlighet gjennom din jordnære dialekt. Dette passet mindre bra for meg. For det første er jeg ikke jordnær, jeg er rett å slett fantastisk. Det skal litt til å slå min fantastiske utstråling og sprudlende personlighet. Problem nr.2 min dialekt er ikke som alle andre. Så hvis jeg skal begynne å skrive hvordan jeg snakker, så blir det litt for sært...Noen vill forstå dette...Og enkelte er ikke så smarte <3

Jess så var det detaljert informasjon om meg selv. Det er sånn mange mnd. sia sist innlegg, så en liten oppsumering, for jeg har ikke tid å skrive roman :

-Ferdig med det fantastiske året 2009...med alt som hører til med der.
-Har begynt på siste åre med sykepleien. jooho.
-Fortsatt like håpløs, med noen seriøse øyeblikk ;)
-Ego, for det er faktisk jeg som betyr noe.
-Jobb, indremedisin.
-Har flyttet fra heftige carzye meierigata til rolige Hanstad <3
-Usikker hva hun vill som alltid.
-Hatt en fantastisk ferie...Tone liker parken<3
-Er fortsatt like søt og sjarmerende som alltid<3

Jeg har jobbhelg og folk bare dør... og jeg er serriøst blå... Men detaljert: Sto opp. Null søvn inatt, pga for mye energi. Hyper Tone johoo...Så jeg var jeg i dusjen, jeg har faktisk dusjet 2 ganger idag, dvs.at jeg er faktisk ren. Tenk på d folkenz. Så satt jeg å så litt greys anatomy og spiste frokost. Ikke ilamme noen, bare meg. Dvs en person til frokost. Sånn hvis det var uklart så kledde jeg på meg mellom jeg dusjet og spiste frokost. Sminket meg å for man så ut som ett lik. Sminke er en finting.
Så baars det avgårde til jobben. Jeg gikk siden jeg har mekka sykkel, å da er det ikke så mye på sykkelen igjen. Mangler lissom luft i dekkene, ett dekk, pedaler og kjede. Flinke Tone. Jezz 3 kvarters gang. Jeg er så utrulig effektiv så satt på jobb å pempet i meg kaffe. For slik gjør vi i helsevesenet nemmelig.
Åssa har jeg vært veileder for 2.studenter på jobb, ganske intresangt igrunn. En haug med pasienter som døde, men såppas må man regne med ;) Dagen gikk relativt fort, og jeg ble bare mer og mer utover dagen.

Etter jobb var jeg innom kremmertorge. Elverums fantastiske kjøpesenter. Drittvær. Gikk hjem. Powernap. Mat. Med bare meg..dvs. 1 ? og nå skal jeg drikke vin, for jeg har lært at en vinflaske gjør gått i magen <3

KJÆRLEIK HILSEN DEN FANTASTISKE TONE <3

Ingen kommentarer: