lørdag 25. september 2010

cæppy form døttcøm.

jeg har vært på jobb idag. Ser elendig ut og dævv sliten ut før jobb.. Mindre bra tegn ;p Jeg kjører på med paracet, for da har jeg bare 37 i temp, akkurat passe til å jobbe. Hostesaft for jeg holder på hoster meg ihjelp. Den funker dårlig, så tipper jeg må til legen på mandag, for å få en slik ufyselig en. Sikkert en slik koselig øvre luftveis infeksjon som jeg alltid  får....litt vel typisk meg. Jeg pelmer i meg te og later som d funker, men igrunn ingen virkning. Nese spray er tingen, sniffer til man dør. Løøøøøøvly. Jeg er dritt lei av åvær syk.Jeg mener at andre kan være syk og ikke meg. For jeg har vært mer enn noksyk d siste åre.

















Hostesaft kommer alltid til å smake krap! enkelt mer crap enn andre. Sterkere dem er mer crap smaker dem. Så synes jeg skulle få en som smaker super crap. Og d blir nokk ikke noe problem ;)



Jeg fikk kort av trysill pusen, besteste pusen. Karolinepusen fra Rhodos. Var dagens høydepunkt og jeg ble superglad <3





Dagvakt imorgen. Det blir pain med stor P.wish me good luck ;)


Men nå er d natta folkenz.

Hade bloggen <3
XoXo den søteste <3

Ingen kommentarer: