fredag 17. september 2010

Eksamen æsj...piller whiiiiii

Halla bloggen <3

Idag har jeg leste hele dagen. Å det er sinsykt kjett....drit kjett...Eksamen på onsdag, og presse er stort. Er en dritt eksamen...føler at jeg aldri blir ferdig..mn skal bli gått åbli ferdig samtidig...her er noen bilder som viser min herlige eksamensivrige lesestund som aldri tar slutt...bare når jeg sovner ;)


Jezz...det er d man kaller stemningsbilder....eller kjedsomhets bilder. Live er vel egentliig ikke noe særlig grusomt, hvis du ser bortsettfra eksamen ;p  Jezz du hørte riktig. Jeg er en hæppy liten frosk. For live gjør gådt. Jeg har en Jätta trevligt jobb, ubeskriveli kjekke venner og jeg prøver å bli barsk ;)

Jeg skal på min aller første fest med jobben i helga. Det blir jätta cooooolt. My løvly maren skal bli me...D blir kos. For det er høst fest for hele sykehus innlande(hamar-elverum).  Kan blir über kos. Til å med advart naboene at d kommer til å ligge skapning på sofan lørdags natta. Dom ble glad skal je si dækk ;) <3

Imorra er d mer eksamenslæsing...Også er pizza og kino imorra på hamar med pettersen og paulsen. En jätta trevligt helg... Glær meg :D



Jeg har fått pulver og piller hos min hærligste sin kjæreste aka pulvergutten. Så nå skal jeg blir barsk og slikt. Ta over verden og slå resten ned i støvlene og slikt <3 Can't wait

whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3 se så pretty



Hvis dere fikk noe ut av dette innlegge så er dere god ;)

Natta for meg <3'

Hade bloggen ;)
XoXo  den søteste

Ingen kommentarer: