tirsdag 14. september 2010

hei bloggen ;)
Jeg har vært syk ei uke....not so goood...mn It's over. Johoo <3 <3
Nå må jeg skrive hele driten på nytt igjen...Teite html-koder ...back on track...Jeg gidder ikke å fortsette å være slik detaljert for det er aaaaaaaaaaalt for slitsomt ...må tenke på skjønnheten;)
Anywho:
Guess what I did to day?
I have a new tattooooo. And is aaaaaaaaaaaaaawsome <3
Dagen startet med at den hææææææææææærligste Nicoline kom forskinket til meg like always ;) bedre sent enn aldri. Så bars d til hamar. Vi kjørte bilen Vidar og den er en slik blåbær. På turen lærte jeg at spansk er ting og min hærligste er rar...Shokking..jeg lover dej :p
Vel fremme i hamar dro direkte til Lucky 7. Nyeste tattis shappa i byen :P Har den å i oslo;) Anbefales på det sterkeste, de var gør flinke. Tattis var super kos og til å med litt søt hvis man så litt gått etter :P

Min awsome tattovering er på leggen, og har fixan på photoshop... Han la bare inn litt skygger and stuff.
Tok 2 timer der inne, men jeg bare kom uten å ha bestilt. Og mannen hadde hårklype...Sååå søtt <3

Når vi finito på tattis shappa dro vi tilbake....Jeg dro på kremmertorge og hærligste dro hjem til pulvergutten sin <3
Jeg fant outfit til lørdagen ...*hæppy*
Lørdagen er det høstfæst på jobben. Blir spenndene ;)

Noen bilder til dere løvly ppl:

hade bloggen <3
XoXo fra verdens søteste

Ingen kommentarer: