fredag 24. september 2010

Long time...no see..

Hva har skjedd siden sist?



Fredag:
koselig kino tur med koselig veninner. Så varg veum. Kjekt å bare glise av alt og ingen ting. Pure fun...Det trenger jeg for tia. Men var hvertfall super kos.
Lørdag:
Fest med sykehus innlande.. Tapas er sinsykt gått. Vinen smakte jævlig, litt sånn gjæra eple juice... Men den funka på styx. Man spiste oppå hotelle og tok resten ned på styx. Der hadde dem super gode blåe drinker. Var super kos, men super rart. Danse makarena med en som har hatt veilederene mine...super sært. Jeg ble ful an hæppy...like always, uten bruk så my peng...d er kos...Maren sov ho meg såånn btw. For hu jobber på sjukhuse på hamar....Jeg er super søt fikk jeg beskje om...og det er viktig å konstantere slike viktige hæppninger;)
Søndag:
DÆVV! ubeskrivelig fyllsjuk...Viktig med kvalitetstid med sofan og litt bøker ;)

Så kan man jo bevege seg litt fremover i uka...nemmelig onsdag... Den jævligste dagen denne uka ;) Eksamen med ettjævli stort press...Vet ikke om jeg består den,, I hope so. Hvis ikke dør jeg litt, da må jeg ta eksamen i DRAMMEN! jeg vil ikke til DRAMMEN, for DRammen SUUUUUUUUUUUUGER!
Så krysser alt som går ann å krysse for jeg at består....og slipper d jævlige stresse....Jeg har væl nokk tenke på <3

Senere denne dagen var det min hærligste nicoline som hadde en heftig oppgave å være humør spreder...Funka fint....skillz vettu.
Shopping, peppes å drakk litt kaffe og spiste  oreo kake....gjorde susen <3
Shppingkupp:
Fantastisk pose kjole...I love IT:

Åssa kjøpte jeg meg en super go genser.... Vinter u knøw sooooon <3







Frøken herrligste mener jeg står,og har lest hva jeg har skrevet og slikt....så da satser vi på det ;)


Etter onsdagen, ble man sjuuuk. Det er ganske logisk. For jeg har jobbhelg, og mækk dårlig. Ganske typisk, hakke vært syk sia sist jobbhelg.....for sånn 2 uker siden...heldig...Give me some immunforvsar
 anyone?

Var på jobb igår, og ingen døde...Scooooooore
 :D
Men jeg hadde mest feber av alle passientene...temmelig heft og veldig ustabilt.


Men da har jeg ett motto som er at man kjøre på til man stuper;)


Idag har jæ vært på skola, super flinke meg <3
Åssa har jeg kjøpt meg ny lippgloss....og den er super gøy. Den smaker og lukte kakedeig ;) Den skal gjøre at leppene din skal vokse og bli mer fyldige uten plastisk kirugi....heilt fantastisk ;) Og den prikker i leppa....haha så gøy <3 Og ett fantastisk navn å ;) SEXY MOTHERPUCKER













































Den prikkkerrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foresten så går mine tanker til min kjære Linda for hun hadde termin igår den 23.sep....mn sitter fortsatt å ruger på lille jenta si <3 håper d sier poff snart <3 all tha best to uuuuu <3<3 me love big time:D





Forresten er jeg klissete, og grunnen til dette......er for det er gøøøøøøøøøøøøøøy....me like it----løv.løv,løv....u know ;)

Nei nå skal jeg se ferdig kosefilmen....skikkeli chic-flic filmer tonight <3
Kan jo bli intresangt me jobb helj ;p

Hade kose bloggen min...
Hilsen søøøøøte meg <3
XoXo

Ingen kommentarer: