mandag 27. september 2010

sjuking!



Is til middag er sunt, type mango sorbe...italiensk is.

<3

Vært hos legen idag...Brokitt har jeg...johoo...og luftinfeksjon....og kansje noe annet. Men det vet jeg ikke før man får svar på prøvene. ;p ny time neste uke. Legen sa vi måtte håpe på d beste,så medisin på meg. Brusetabeletter og ekkel hostesaft....og resten av uka er d meg og sofan.
Sykehuse imorra da...tappe blod for å shekke var som er galt med meg. Ikke at jeg har trua på om de finner ut av noe...d skjer aldri lizzom.Leger ekke skarpe vesen.
Linda fikk bebiz igår. Lille søte Natalie. Kom kl.16.17, 49cm lang og veide 3740gram.  Ønsker kunne bare dra oppover å besøke henne. Jeg vil å  kose lille søte skapningen. Men skal koze moze henne når jg kommer hjem den 29.okt gleder meg masse.


.
Jo d var en ting jeg skulle  nevne... Den hærligste er en smule rar ;p hun spiser melllom beina. Litt intern mnmn..

XoXo den søte sjuklingen;) <3

Ingen kommentarer: