onsdag 29. september 2010

en pille om dagen gjør gått i magen ;)

Mine dager gårut på å sova og ta medisiner. Og klage til omverden. Jeg gleder meg til 4 uker...begynt med slik nedtelling. Skal hjem til Bodø. Den helgen skal handle om famile, venner, bebitafsing, bursdagsparty. Gleder meg sinsykt til denne helga. Savner dem sånn <3 Jeg og lena skal finne øss mænnj og leve lykkelig alle våre dager. Det bir kos, party all night og  masse smooytching på ett høyt nivå. Caaaaaaaaan't waaaaaait <3
Psykisk er live på topp, mangler bare litt kjærleik. Men beundrere har man fleng. Er d noen sammenheng mon tru hahahah. Bra man er slik normal person og ikke en slik håpløs en... Tok dækk en...hæhæhæhæhæhææhhæhæ????



Jeg har sett masse filmer i d siste og funne ut at lange flate bæ'llar er en dritt film. Og tipper jeg blir en slik crazy person når je blir gammal. Hvis jeg blir slik person som låser meg inne, så tipper jeg blir gal. Jeg kjenner ett snev allerede, tha crazyness suger seg til hjernen lissom.

Sånn fysisk sett er ting revva.Men d ekke nytt lissom. Så driter man i å snakka om, ekke min skyld. Ikke jeg som har plassert feile gener i kroppen min. Mamma og pappa sin skyld, ferdig med den saken ;p

Ooooooh tattizn min på leggen er grodd sånn btw;) det var herligt å endelig få lov å barbere leggene sine. Jeg har dusjet idag. Æææææær je itte flink ?

Mn nå skal den harkende lamaen sova <3


Hade bloggen ;)

XoXo den søteste <3

Ingen kommentarer: