søndag 13. desember 2009

Tone gone maaaaaaaaaaaaaad!

jezz....jeg er såååååååååååååååå lei...host , hark...kjennes ut som jeg kveles...men ellers er formen bra;)
jez idag har jeg sminket meg uten grunn siden jeg skal slappe av så kan jeg ikke gjør noe helle så joooy...men det var ganske gøy...tok bilder å greier...så har leket litt fotonerd å laga to sånner rare saker...
en for make up:












også har jeg hatt litt ego trip å tatt masse bilder av meg selv for jeg har ikke noe bedre åå gjøøøør....
å jeg har sinsykt lyst å drikke...å aller mest har jeg lyst til å være i Linda sin bursdag akkurat nå men sånn er det å bo 100-vis av mil unna....
gleder meg til Lørdagen da...trøster meg med det:p
ellers har jeg sett metti greys og nå er det holiday=) julestemning vettu...har ryddet og vasket hybeln min klar t jul...heftig ...det var igår da men :p

imorra skal jeg vær super dristig å gå meg en laaang tur...klarer ikke å sitte i ro mer....kjenner jeg kommer til å få ligge sår snart:p

men uansett hæppy lørdag:p

sånn btw...så har jeg i teorien sluttet å tenke frem til 1.jan:p

hade bloggen;)

bilder----> ego Tone=) har mye å gjøra som dere kansje skjønner;)

1 kommentar:

Mitteminda sa...

du må jo skrive mer blogg Tone :D