søndag 6. desember 2009

Sykemeldt!!!!"




















Jeg fant ut jeg skulle legge ut crazy bilde av meg siden jeg holder på å gå for vette:p
jezz idag er det 16. dag med feber og jeg gir snart opp....jeg har da faktisk hatt to dager som jeg ikke har hatt feber det skal jo sies...igår og lørdagen iforje uke:p men jeg er lei! jeg trudde ikke det var mulig å bli sååå syk av ei vaksine! å det føles ut som jeg aldri blir frisk heller:p håper jeg blir frisk t jul...eller helst til 19.desember....for da skal vi ha mini-julebord me klassa...hos meg faktisk...kansje en fordel at jeg er frisk da....hmm ..åså reser jeg til stavanger dagen etter på:p kanj jo bli intresant...

men jeg har nytt prosjekt på G:p jeg tenker jeg skal begynne med solarium igjen...Tone ser nemlig ut som ett levende lik....jeg brukte 6 lag med fondation igår for å se ut som ett normal person...det er ille det:p Da er solarrium en fin ting samtidig som jeg får tilførsel av D-vitamin...åssa er bra for hendene mine....samtidig så gir det energi til kroppen min....å er det noe jeg trenge så er det energi:p

Jeg har følt meg helt tom siden mandags vakta...føles ut som jeg er i koma men jeg er våken liksom...får itte med meg en dritt...sitter bare her:p har besvimt 3 ganger denne uka og det er vel nokk tenker jeg...nå er det sluuut folkenz...nå er det slapping off frem til jul gitt:p så håper jeg alt bli bra til slutt...
Nå skal jeg se bridget jones på randen så er det natta for utbrendte Tone;)
xoxo

Ingen kommentarer: