mandag 13. april 2009

vikeligheten tar snart over!!!

nå er tilbake til virkeligheten...opp kl.6 imorgen og fyre løs me gale gamle menn og kvinner..d bir trivelig..som kjører ned trappa me rullestol og litt drapstrusler...nesten som jeg har savnet d.. å stappe rare ting i baken på folk.. savn<3
Påsken har hvert trivelig og mye som har skjedd...har fådt tankan på andre ting d er sikkert å vist. Jeg flink...har gjort mange gode gjerninger i påsken bare for å gjør andre glad...haha..jeg sier hvertfall d som er grunnen...
Har hvert kjempe korslig å ha hvert litt me familie og venner..Fådt koblet av...var d jeg trengte... Nå er d bare å fyreløs frem til sommeren...Ser fram til en fantastisk sommer...Jeg skal leve live fult ut...og jeg vurder sølibathaha XD..mn jeg er bare ung en gang så d er bare å peise på mohahah....
Men uansett blir d tili kvell på mej prøve å få igjen litt søvn...etter sånn 3 døgn me lite søvn...flinke Tone gjør smarte ting istedenfor som man kansje ikke burde gjort...
Jeg er foresten FANTASTISK!
takk for ikvell^^

Ingen kommentarer: