søndag 26. april 2009

jeg er en snusk^^

i helga har Tone hvert i gjøvik...d var kjempe koseli. Neste gang blir det alkohol fri tur. tiihii....trur jeg skal kutte ned på alkohol forbruke. Å i tradisjon tro fant Tone seg nytt manneben i Gjøvik. Jeg er ekstremt trøtt for jeg har itte sove inatt...det er itte lurt...
Jeg såg ekle bilder av min x og damen på facebook idag...jækki!!!jeg blir bare kvalm av d igrunn. Håper nu indelig jeg fortjener noe bedre enn han og at jeg ender opp me noen som er 10 ganger bedre enn han...lov å håpe hvertfall XD
Jeg har d veldig bra for tida sånn egentlig og har d gøy. Å det er bra:D neste uke blir bra...aktivitets uke på praksis..Dvs Mandag:cafè me gamlisene Tirsdag:fest Onsdag: pub kvell Torsdag: grill party..
På torsdagskvelln drar jeg til min kjære bror i Oslo...blir koselig d:D
men nå skal je sove..natta;)

Ingen kommentarer: