tirsdag 21. april 2009

ca. sliten ^-^

idag var jeg sjef...sjefe folk er slitsomt...men gøy..har spronge overalt..men gøy er det:p jeg har ryddet i frysern...så nå sitter vi å spise is..jeg er bra flink gitt.
3 dager til det er helg da skal jeg maria snuppa mi..d bir kos..
jeg er litt hæppy for tiden..må ikke overdrive :p
jeg er lei utav å vær syk...har vart over ei uke nå... men imorra må jeg bli frisk...håper d hvertfall...Jeg har miste trua på mannfolk...hvertfall av den typen jeg er intresert i ..mnmn...litt trist..men en gang må jeg vel å klare skaffe mej en kjæreste som er riktig for meg. men trur d tar sin tid.

Jeg har tatt sol idag...jeg er drit brun...hvertfall litt brun...

Jeg begynn me litt intensiv trening frem til sommer ferien.-..har ikke trent onkli på ei uke. Gjorde det idag. Gjør så gådt det:) Må jo forberede sej til syden ferie vettu...Jeg skal bli beach babe...haha..den var go...

men trur jeg skal sove snart..bir gådt...som jeg er klar til morra dagen...

klem
Tone^^

Ingen kommentarer: