onsdag 15. april 2009

knøvl....saklig blogg!!!

Jeg sitter å leser litt på eksamen faktisk...som er ganske greit faktisk..Jeg håper nu endelig jeg består da...vill bli ferdi me den jeg igrunn...Begynner å bli bedre nå...Hode midt sliter litt..det gjør vondt. Men skal på praksis imorra.. å da skal jeg være sjef...Tihii^^ det må til.. D skal gå så sinnsykt bra...og så skal jeg snakke om demens d blir vel gøy^^ Overlever vel fint d jeg:D d går som d suser...ellers er d ikke så mye som skjer....jeg drømte jeg var gravid bare at magen var på ryggen...veldig saklig...Å jeg begynte å lure på...går d ann å få strekkmerker på ryggen...I wonder:p
Ikke at jeg vill teste d ut da men...Ja dette er veldig saklig jeg vet men sånn går no dagene...Jeg er egentlig ganske glad for tia...selv om jeg har hvert syk...vet ikke helt hvorfor..Men d må vel til...Jeg har sotte å lasta ned tungtvann musikk..Tenker på sommern å sånt...gleder meg...d skal bli gådt å vær hjemme sånn 1,5 mnd...
Å d jeg skal fokusere på den nermeste tia er mej,mej,mej,mej^^ for jeg er søt...For jeg skal ha d gøy...Skal til Maria i neste uke forestn..gleder mej...Jeg gjør smarte ting når jeg er i Gjøvik nemli...Men sinsykt gøy har jeg d hvertfall.-...tihiii^-^
Baj,baj...

Ingen kommentarer: