lørdag 18. april 2009

snakker vi ustabil?

Jeg er sikker på hvis du leter opp ustabil i ordboka så står navne midt der...jeg å mine umulige følelser...jeg liker mine følelser..får dårlig samvittighet for alt å ingenting...d er irriterende i lengden...hva feiler mej...jeg bare hjææælp jeg får mej aldri kjæreste..åsa æææææsj han lika mej va feiler han lizzom..å hva sitter jeg igjen med ..dårlig samvittighet...enkelte synes sku bare glemme mej...jeg finnes egentlig ikke...innbillning!
je har jobba idag..flinke mej..også har jeg hvert på kiwi og apoteket og vinmonopole..nå vet du d..å pollen har kommet for fult..det liker ikke Tone..for da blir Tone sylte...å det er ikke gøy å være sylte-Tone^-^men sylte-Tone har dop..så hun skal dope sej ned å da bir d litt minde sylte.Tone men fortsatt litt sylte-Tone.
Imorgen jeg spisefrokost, jogge mej en tur , ha en heftig økt med lesing, spise litt mer mat og drikke sej full på byen...Trur d er sunt jeg nemlig...
The End

-Go Helg-

Ingen kommentarer: