mandag 13. april 2009

påsken er slutt!!!

dagen idag har hvert kvalmende ekkel^^ party igår...jeg har skillz..gjør smarte ting man kansje ikke burde ha gjort...jaja...jeg kommer ikke tilbake før om 2 mnd. og da håper jeg at alle har glømt d..Flinke Tone pus^^
Jeg gleder meg faktisk til begynne me skole stuff igjen. Nå bir d fullpeising frem til sommerferien...som er faktisk bare sånn underkant av 2 mnd.. Jay^^

Når jeg blir stor så skal jeg få meg kjæreste, mn d er lenge til så d driter jeg i nå...tihhiii^^ I love u my ppl<3<3<3
Kommer til å savne Linda og Lena pusen...
Håper alt blir Bra me Lena pusen min når hun kommer nordover...Du fortjener d..Skulle så gjerne ha hvert å tatt imot deg mn da må jeg slutte skolen og det er jo dumt igrunn...Mn er masse gla i deg<3<3<3

go natta folkens;););)

Ingen kommentarer: