fredag 24. april 2009

muffins og helg samtidig<3<3<3

Nå er det fredagskvell..jeg sitter å ser på norske talenter ilamme marianne og anne og spiser muffins me nonstopp på..nam,nam^^
Imorgen drar turen til min kjære snupp Maria. Du och jag maria<3
Da skal vi drikke litt å dra på byen å snakke masse,masse bullshit og ta mange usakelige bilder...d er gøy^^
Jeg er ferdig med overtagelse ukene og det er fantastisk deilig. Fikk masse tilbakemeldinger idag. Min veileder skrev 2 sia om hvordan overtagelse ukene og legevissit. Bare positiv. Jeg er så hæppy:D d skal bli fantastisk å bli ferdi me praksis. Vi var bare 2 på teame midt inkludert mej. Gjett om jeg har sprunge idag. Tatt 5stell idag..jay...gjort ting æ ikke burde..Men jeg er verdens snilleste og søteste person. D sa nemli en pas til mej..jeg er bare så skjønn åssa...
skal legg mej snart..for je er trøtt å sliten å ska opp litt tili...
baj,baj...

Ingen kommentarer: