torsdag 18. november 2010

Long time...no see..

jupp lenge sia sist igrunn. Pga sinsykt travel hverdag så har det itte vært oppdatering gitt....var hjemme i oktober en gang...en ündebar helg <3
Det jeg har gjort i det siste er jobbing, jobbing og atter jobbing...har den første fridagen idag på lenge har jobba bortimot i ett i 3 uker....bare en dag til så har jeg faktisk fri helg...d skal bli übergøtt...vin på lørdag <3 og da skal det ende bedre enn sist helg med vindrikking....skal unngå hærværk dinna helga.... Jeg har funni ut at je har en sinsykt fyllesjarm....ingen kan slå min fantastiske fyllesjarm <3

Men nå lurer vel dere hva har Tone spist til middag hæhæhæhæh? :p








Flink å lage mat helt selv a gitt....prøver å være litt sunn frem til jul og slikt....for man føler at man har hevi alt for mye drit i kroppen i d siste....men alltid unntak :P sånn som vin drikking på lørdag ;)

andre ting som har skjedd...hmm...jooo jeg har ødelgat foten litt :








Vrikkan bare ganger på rad;) flink på spinning gitt^^


ellers så har je klipt meg....klar t jul nå jah....her e resultate:












jupp er fornøyd....klar for jul...1 mnd til jeg drar heim på juleferie....gleder meg vilt...skal bli über koz ..




jeg synes foresten at live er helt ünderbar fanatstisk <3<3<3

XoXo den søteste skapningen værda <3

Ingen kommentarer: