fredag 26. november 2010

så mange tanker....







Jeg har vært sofa slask de siste dagene fordi man er ikke i form for tia. Men imorra skal jeg presse meg på trening og jobb...kan jo bli intresant...

Den siste uka hmm har jobba...ikke noe spesielt som har skjedd egentlig. Sist helg var d fæst hos hærligste og jeg dukket opp på forsia av avisa dagen derpå...fyllesjarm delux..En utrulig innholdsrik kveld :p som picz:















nom,nom <3

Men uansett det surrer en del tanker i hue midt for tia. Jeg håper ting går fremover og ikke 10 skritt bakover. Time will show. Åssa tenker på hva man skal gjøre me tia....Men klarer ikke helt å sortere disse tankene så da får det bare det som skjer mener jeg og sette meg sjæl fokus. For den feilen gjør jeg ikke en gang til;) 

Men er egentlig superhæppy for tia, bare slik ubeskriveli slit og treng ferie....men har nedtelling på G ...3 weeks left.2 uker me praksis og en eksamen...johoo og en til arbeidshelg så får jeg og ferie :D

Ingen kommentarer: