mandag 29. november 2010

mye lys, og lite varme ...

Jeg liker før juls kos. I går etter jobb, pynte jeg til advent. Det var ett hefti tiltak å begynne, men det ble så koooz atte. Jeg liker lys <3

picz:































Nei hakke sansen for lys nei :o koser meg litt nu igrunn....Ferdig med alle innleveringer i praksis...og kan snart begynne  å puste lettet ut at atter en praksis periode er over. Bare 7 vakter igjen, hel evalueringen er på torsdag....


 Nomnom jeg liker laban og nonstop



Live er herligt..skal til legen en dag...siden man ikke har vært  frisk siden begynnelsen av september....folk sier at d ikke er normalt...forstår itte:p åssa er man konstant svimmel....og d er vist ikke helt normalt d heller...:p raringer assa...


kooooz t følke

Xoxo <3



ps: stakars hærligste min <3

1 kommentar:

Mitteminda sa...

Har du jernmangel??? ;)
fine lys <3