tirsdag 12. oktober 2010

det er håp.....

Det er håp for meg å...johoooo <3<3<3



denne oppsummere dagen min :


http://www.youtube.com/watch?v=iDtO88QyKMM&feature=related








Idag fikk jeg vite at jeg har bestått anotomy eksamen....endelig ferdig med dritt....10 kg borte fra skuldrene mine :D Ubeskrivelig følelse.

Ellers så man å skriver på den hærsns mappe eksamen dritt. Leveres på torsdag kl. 1200 ....d skal bli hærrrligt....ellers har jeg vært hos legen idag atter en gang.....har for lite 02 i kroppen så er satt på noen heftige astma medisiner....å har på ført meg astma...sånn jævla medisiner forever...mn hallo fins vel verre ting..


Jeg er slik super hæppy...jeg begynner å bli frisk igjen....og d er serriøst hærlig.... gøtt for kropp og sjæl...vurdere eksamens fest på lørdag, men d er bare under vurdering...mn hadde vært kos...lizzom..kansje uten å drikke...time will show...

synes live er topp...nesten...bortimot:p

sitter å tenker litt på nyttårforsett for d må vær noe fænzy...d er allti fænzy....

-2009 - ha det gøy, bare tenk på meg selv og bli slem:D klarte d me glans
-2010- Bli serriøs, og lev i sølibat....klarte d som gått som mulige med noen få avik :p

så hva blir d i 2011 mon tru....*tenke,tenke*


men uansett ...stuptrøtt.....

natta bloggen..

XoXo  den søteste <3

Ingen kommentarer: