mandag 11. oktober 2010

Kyss mer...











Kyss mer-Relax....min favoritt reklame.. Verdens beste slag ord :p

Jeg har sett på jakten på kjærleiken og jeg trur jeg sliter. Jeg trur jeg sliter max, og trur det er noe alvorlig gærnt med meg.. Det er jo forsåvidt noe alvorlig gærnt med meg, men jeg mente slik i hue....sliiiiiiik psykisk høh. For fy fader hvor den der gamlizn er serriøst nazty klissete, jeg kjenner innvollene vrir seg og spyr innvendig. Er det man kaller romletikk? Jeg liker kliss til ett viss punkt......men vettu du hva fins da grenser her i verden, og slik i den beste sendetida....Dette er itte barnevennlig.

Ellers så flyger da dagene som bare d....har vært på møte med praksis plassen...jeg gleder meg faktisk, trur det blir kos på ett vis. Jeg har bestemt mej for at jeg er frisk....jeg har bare slik friske hoste og feber...ett tegn på friskhet...Også tar jeg slike friske piller...je har pønta vindue midt ;p

fint jah....friske piller.....


Åssa føler man seg slik feit og sånn....derfor er d tilbake til ett sunt kosthold igjen.....slik smoothies and stuff...og jeg får jo ikke lov å trene....så da er d vel kosthold man burde fixe på har jeg hørt....
bilde av en hærligt smoothie slikt dere kan blir slik fristet haha:



hakke så mye på hjerte jeg...gleder meg til praksis og til jeg skal hjem:p

hade bloggen.

XoXo den søteste <3

Ingen kommentarer: