lørdag 9. oktober 2010

perfect day....

Live er perfekt for tiden....dobbelsidig lungebetennelse har jeg nu da...d er temmeli kos...tok slik rønken av lungene på fredag...feber på sånn 39,5 etter man har drukna kroppen med paracet...nokk en antibiotika kur jeg har fått,kansje denne funker....hope so....føler for besvime hele tiden. Og jeg skjønner da at d er noe gæli når jeg skjelver i hele kroppen. Ubeskriveli ekkelt. Går ut i min 4. uke som syk nu.Snakke man lei? nei,nei,nei:p

dette gjør gått for kropp å sjæl. Det er en uke til praksis, og i praksis er d bare lov å være syk i 3 dager...Snakker man bekymra...neinei.. off...hvorfor er d alltidmej ...og ingen andre....give me a break sir jeg bar.....jeg vill ha mitt normale travle liv tilbake med skole, trening og ikke minst jobb....jeg vill jobbæææ....og sitte på rævva og bli feit lizzom....


Idag har jeg latet som om at jeg har vært frisk ....for jeg var faktisk helt nede i 39 i feber....i midt syn er man frisk da  lissom:p  Jeg ryddet og vasket stua og kjøkkene og laga muffins....flink shø....












sjå se romlemantisk:p

Åssa fant man utat man skulle sminke sej slik man ikke så så dø ut...vær sin hobby u knøw...







Å sååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin <3

etter dette har man bare luggi på sofan å kjørt karusell og skjelver som bare d....viser seg at jeg ikke var frisk...

Jeg håper på å blir litt frisk...litt sånn fort.....

Have fun u gays


Kos dækk

baj,baj...

Ingen kommentarer: