mandag 11. mai 2009

jeg er unik^^















ingen er som meg har jeg funne ut med tida...ingen som gjør så mye rart som meg og imgem som har så skøy som meg ...tihihi^^
Mine tanker idag har gådt litt hit og dit...jeg tenker på de hjemme litt å synes det er frustrerende at jeg ikke er der mer for dem enn jeg er..men jeg prøver så gådt jeg kan.
Skal hjem på fredagen ..d blir gådt innbiller jeg meg hvertfall...trur jeg trenger å tenke på nånn andre enn østleninger trur je..jeg nokk gæli på ei helg lizzom.
På tide jeg drar hjem sånn de har noe å snakka om liksom. Bir så lite å snakk om når jeg ikke har hvert hjemme på ei stund...
Bra dem får ett bra samtale evne igjen..
Føler meg litt daff idag..å gidda laus..å dårlig innstilling på meg selv men får nu endelig håpe det er bare innbillning...
jaja natta good ppl.^^
xoxo Tone(hahahahahaha)

Ingen kommentarer: